Babakaland

Kérdések örök viharában

3 ajándék, aminek igazán hasznát veszi egy kismama

2016. április 16. 17:38 - Babakaland blog

Amikor a kiderül, hogy babát vársz, néhányan úgy érzik majd, hogy itt az ideje kényeztetni téged némi meglepetéssel. Ez velem is így volt, a 9. hónapra már kaptam ajándékba 6 plüss figurát, 5 kismama naplót, 4 pár újszülöttnek való kesztyűt. Őszintén szólva kevésbé voltam elragadtatva. Volt azonban néhány dolog, aminek nagyon örültem illetve így visszagondolva találom hasznosnak.

1. Krém terhességi csíkok ellen

clarins_stretch_mark_minimizer.jpgTudom, kissé merész, hogy éppen ezzel kezdek, de ez TÉNYLEG nagyon hasznos. Én az édesanyámtól kaptam, aki hosszas utánajárást követően ezt találta az egyik leghatékonyabbnak. Bevallom, a 9 hónap alatt semmilyen csík, folt, bőrelváltozás nem mutatkozott rajtam. A kenést a szülés után is folytattam, sőt, nekem ekkor volt és van a legnagyobb szükségem rá, mert bizony míg a has 9 hónapon át nő, addig gyakorlatilag 2 hét alatt összehúzódik és ezt a tempót a bőrnek nehéz követnie. Szóval ugyan a fiam már 2 hónapos, én még minden este szorgalmasan kenem a hasam a Clarins Stretch Mark Minimizerével. Igaz, nem olcsó (10 000 Ft körül van egy), viszont valóban kevés kell belőle és nekem még most is van az első tubusból.

2. Egy tényleg jó párna

wellpur.jpgNem szopi párna, nem kismama párna, nem díszpárna. Hanem egy nagyon tuti párna, ami tényleg megtámasztja a nyakat. A kismamának ugyanis az éjszaka a legnehezebb, főként a várandósság végéhez közeledve, amikor már nehezebben fészkelődik és bizony óriási élmény tud lenni, ha az ember lányának legalább a nyaka jól van, nem alussza el. Én az ötödik hónapban szereztem be egy WELLPUR SKARNES párnát, aminek szintén 10 000 Ft fölött van az ára, de egy Jysk akcióban 6 000 Ft-ért tettem rá szert.

3. Pedikűr utalvány

pedicure-336677.jpgNnna ezt én sajnos nem kaptam és a végén nem is leptem meg magam vele. Pedig amikor az ember már nem igazán látja föntről a lába ujját, akkor higgyétek el, hogy körmöt vágni és egyéb lábápolási tevékenységeket is igazán nehéz végezni. Van, aki a férjét kéri meg és van, aki a barátnőjét. Nekem egyik sem fér bele, így magam kellett nagy pocakkal megküzdenem, hogy elérjem a lábujjaimat és a sarkamat. Hát... volt szuszogás! Ha tehetitek, olyan utalványt vagy kupont adjatok ajándékba, aminél a pedikűrös akár házhoz is megy, az utolsó egy-két hónapban ez maga lehet a mennyország.

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babakaland.blog.hu/api/trackback/id/tr638630030

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szuper kiegészítő hosszú sétákhoz, utazáshoz! 2016.04.17. 20:32:35

Nyilván az első pillanattól kezdve azt vadászom, hogy milyen módon lehetne a legjobban felkészíteni Világetetettet utazásokra, ez a kiegészítő például óriási segítség. Saját utazásaimra igyekszem a lehető legkevesebb cuccot vinni magammal, akár komo...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indapass 2016.04.17. 20:20:52

Hat terhesség után: maximum a másodiknak vettem volna hasznát (bár megvoltam a sima kispárnámmal). Csíkjaim se lettek és a pedikűr sem okozott gondot az utolsó napokban sem. De tény, a fent felsorolt ajándékoknál nagyságrendekkel jobbak. (Én az első pár hétre szóló kajarendeléses utalványt tudtam volna a legjobban kihasználni :-D).

tulpon 2016.04.17. 20:43:17

Egyáltalán nem volt szükségem se krémre se pedikűrre. A legjobb ajándék amit kaptam: 5 db 68-as tesco-s sima fehér pamut body. Valamiért mindenki 50-56-os cuccot ad, amikor azt két hét alatt kinövi a gyerek, (ha egyáltalán belefér). Ezek meg pont tök jól jöttek, hónapokig használtuk kényelmes volt semmi zavaró kényelmetlen csicsa nem volt rajtuk. Játékra sincs semmi szükség, úgyis a flakon meg a zacskó lesz a legkedvesebb játéka először.

Seang Lee 2016.04.17. 21:24:10

(hivatalosan) meg 3 es fel het.(elso baba) egy pedikur-labmasszazsos ajandekra bevallom nem mondanek nemet...

R2D2 & C3PO 2016.04.17. 22:48:12

Jó napom, -pom, -pom van. Két hééét? Ha-ha-ha. Milyen jól jártam ezzel a szétvált hasizommal. ;) :P

(Kb 15 év lesz... Mivel nem híztam zsírdisznóvá. Esküszöm, már bánom... Majd klimax után megcsináltatom...)(persze szar érzés, mikor okoskodik kb mindenki, h mert nem hasizmozok... tudatlan barmok!)

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2016.04.17. 23:57:40

@indapass: Érdemes előre főzni és a fagyasztót készétellel telipakolni, adagonként felcímkézve, amit az apuka vagy a nagyszülők is tudnak kezelni :)

tralalala 2016.04.18. 01:33:19

@tulpon: "Játékra sincs semmi szükség, úgyis a flakon meg a zacskó lesz a legkedvesebb játéka először. "

Ismerős :D

2016.04.18. 08:54:03

Én a menyeimnek vettem egy - egy terhes bluzt-polót, mert az utósó időben már nem szivesen költöttek ilyesmikre, egy uj cuccnak amit még fel tud venni, mindig jól jön.

indapass 2016.04.18. 09:44:16

@Étteremkritikus:
Köszi, megvolt. :-)
A rendelés alkalmankénti változatosságot jelentett volna, no meg hasznos ajándékokról volt szó.

Babakaland blog 2016.04.18. 11:26:13

@indapass: Nagyon szerencsés vagy! :) A kajarendelés utalvány tök jó ötlet, igen, ez tényleg megváltást hozhat az első hetekben. Nekem e téren volt jó sorsom, mert a nagymamák felváltva láttak el bennünket minden földi jóval az első egy hónapban.
süti beállítások módosítása