Babakaland

Kérdések örök viharában

Hajnalban a fürdőszobában... randi a teszttel

2015. október 01. 19:35 - Babakaland blog

Hajnali öt óra volt, általában ilyenkor ébredek először. Már este óta másra sem tudtam gondolni, legszívesebben folyamatosan azt ismételgettem volna, hogy "reggel tesztet csinálok, reggel tesztet csinálok". Izgága voltam egész éjjel, úgy vártam a pirkadatot, hogy végre mehessek ki a fürdőszobába.

feet-946115.jpg

Aztán hirtelen reggel lett. Kimentem, kihúztam a felső fiókot, kivettem a tesztet. Fura játék ez az idővel, azt érzékeltem, hogy olyan közel állok mindenhez és mégis ez a lassúság, amivel az ember elvégzi a tesztet, az a két perc, amíg várni kell, olyan elviselhetetlen. Amíg vártam, kimentem a konyhába vizet inni. Vissza a fürdőbe. Magabiztos voltam. Bizonyos voltam. Ránéztem a tesztre: éppen az ellenkezőjét mutatta annak, amit legbelül éreztem. 

Még egy mély levegőt sem tudtam venni, csak ott álltam, a kezemben ezzel a vacakkal, az érzéseimmel, amiket felforgatott, és a megingott hitemmel, hogy ismerem a testemet, ismerem magam. Öt óra négy perc. Mi a francot lehet ilyenkor csinálni? Normálisan kimegyek a kertbe, körbejárom a virágokat, kiülök a fűbe, átgondolom a napom. De most? Megállt az idő. Akármilyen közhely.

Nincs kedvem lenni, ugranék egy nagyot, tartsunk már ott, legyen már jó. De nincs kedvem beszélni sem erről, miről beszéljek? Arról, hogy negatív? Nem.

Kidobom a kukába az egészet, elmegyek zuhanyozni, főzök egy teát. Majd csak eltelik ez a nap is.

***

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem vártam meg a ciklusom végét a teszttel. Elválasztott tőle még éppen egy hét. De valamit éreztem és tudni szerettem volna, jól érzem-e, hiszen annyira vágytam rá, hogy megfoganjon. És az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy nem tévedtem. Mert megfogant. Itt volt már velünk. Csak éppen a teszt nem mutatta ezt meg nekem.

Akkor eldöntöttem, hogy többet nem csinálok tesztet. Mert ez az élmény nem jó. Ott lenni egy valamivel, egy vagy két csíkkal, ami valójában semmire sem ad választ. Én úgy döntöttem, hogy amikor úgy alakul, a nőgyógyászomat fogom felkeresni. Ott azonnali visszacsatolás van, azonnali tudat és amennyire csak lehet, külső megerősítés, bizonyosság.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babakaland.blog.hu/api/trackback/id/tr547877398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Repka 2016.04.18. 10:25:14

Az utolsó bekezdést cáfolnám. Az 5. héten pozitívat teszteltem, 6. héten mentem orvoshoz, ahol a várt bizonyosság helyett annyit mondott, hogy a petezsák üres, vagy már elhalt az embrió, vagy nem fejlődött még ki annyira h látsszon - nézzük meg egy hét múlva. Na az hosszú, bizonytalan egy hét volt.

Babakaland blog 2016.04.18. 11:30:43

@biiirka: Huhh. Nagyon kemény, amit írsz, rettenetes lehetett az az egy hét... Igen, azt hiszem, itt a kulcs: mindegy, milyen módon kérdőjeleződik meg az, amire annyira vágysz, amíg kiderül, hogy minden rendben, az nehezen elviselhető...

Repka 2016.04.18. 13:18:32

@Babakaland blog: Annyira nem éreztem keménynek, az első 3 hónapban úgy voltam vele, hogy még annyira új és fura és hihetetlen az egész, hogy nem éltem bele magam, és fel voltam készülve arra az eshetőségre is, hogy ez nem fog összejönni. Még mindig hiába várom a "rózsaszín felhőt", pedig már 18. hétnél tartok - valahogy még mindig hihetetlen hogy bennem fejlődik valaki, és nem érzem azt a boldogságot, amit mások szerint kellene. Amikor valakinek elújságolom hogy babánk lesz, mindenki sokkal izgatottabban reagál mint én :D
süti beállítások módosítása